ערב סוכות תשפ"א

הורים יקרים נעם ה' עליכם,
חג שמח ושנה טובה

מצווה גדולה היא לשמוח בחג הסוכות: "ושמחת בחגך והיית אך שמח". כבר אמר הגאון מוילנה שזו אחת המצוות הקשות שבתורה, ואולי השנה אנו מבינים יותר את האתגר לשמוח בשמחה פנימית, עמוקה ומהותית. אבל ב"ה בהסתכלות רחבה ובפרספקטיבה אמתית יש כל כך הרבה על מה להודות והרבה גורמים לשמחה למרות הקשיים והאתגרים. גם אנו באולפנה עושים כל מאמץ להמשיך ולשמוח מתוך לימוד ועשייה, ולקיים בצד מערכת לימודים יציבה ומשמעותית גם פעולות ערכיות וחווייתיות לחג (ראו בהמשך).

חשוב לנו להדגיש כי מלבד מערכת הלימודים שהמשיכה כסדרה אנו מנסים לתת גם מענה רגשי ותמיכה ע"י המחנכות וע"י צוות היועצות המסור. המחנכות והיועצות זמינות לכם ההורים כל העת ואל תהססו לפנות ולהיועץ או לבקש עזרה.

האולפנה מפעילה גם גמ"ח שתומך כלכלית בתלמידות שיש בביתן קושי משמעותי. אפשר לתרום או להעזר בו ע"י פנייה לרבנית ד"ר שולמית בן שעיה – רבנית האולפנה.

אנו נערכים להמשך הלמידה לאחר חופשת החג. כפי שגם אתם בודאי מתעדכנים, אין עדיין צפי ברור כמה זמן ימשך הסגר ומתי יפתחו הלימודים בכלל ובכיתות התיכון בפרט. אנו מעבירים משובים בקרב הבנות והמורות, ונבקש גם מכם למלא את המשוב שנשלח במייל על מנת לדייק את המערכת ואת העשייה החינוכית לתקופה הנוספת של הלמידה מרחוק שמחכה לנו אחרי סוכות בואכה חנוכה.

נקיים אסיפת הורים בזום ביום רביעי כ"ו תשרי 14.10 בשעה 20:30 בה נציג בפניכם את המתווה להמשך הלמידה.

שמחת בית השואבה וחידון מסכם על הלכות סוכות יתקיים ביום שני, ב' דחוה"מ. מצ"ב הזמנה. 
שמחת בית השואבה

באתר מצורף מסמך גדוש כל טוב ובו שפע של קישורים לכל אחד מימי החג – חידונים והפעלות, לימוד יומי, שירים וסרטים מותאמים. מוזמנים להשתמש ולהנות עם בני ביתכם.

כמו כן אנו מפעילים קבוצת ווטסאפ ייחודית ללימוד יומי קצרצר ולהשראה – 5 דק' סוכות – מוזמנים להצטרף (הורים ובנות) בקישור כאן.


בשמחה תמיד,
בשורות טובות לכל בית ישראל וחג שמח!

הנהלת האולפנה

ידיעות נוספות

אסיפת הורים מחצית א'

27 בדצמבר 2022

הורים יקרים,
לקראת אסיפת ההורים פתחנו רישום למגוון סדנאות שיתקיימו במהלך הערב במקביל למפגשים האישיים עם הצוות החינוכי.
רישום לסדנאות דרך הקישור- https://forms.gle/Tpp7x9WzThJ6NSaU8

כמו כן, הרישום למפגש עם המחנכת והמורות המקצועיות נעשה דרך המשו"ב. מצורף הסבר קל ופשוט כיצד לעשות זאת.

מחכים לראותכם!